الوند ایران(دیار الوند)

الوند ایران(دیار الوند)

عکس و اخباری از کوهستان، محیط زیست، سفر و کلی مطالب آموزشی در زمینه های ورزشی، اجتماعی و ...
الوند ایران(دیار الوند)

الوند ایران(دیار الوند)

عکس و اخباری از کوهستان، محیط زیست، سفر و کلی مطالب آموزشی در زمینه های ورزشی، اجتماعی و ...

سنگ سماور!

http://mishan.persiangig.com/mohit%20zist/mohit%201/DSC_6122.jpg


گاهی احساس می کنم که مظلوم ترین عنصردر حیات، طبیعتی است که بی منت همه چیزش را در اختیار ما گذاشته و ما جز رنج و تخریب و غم و انده برای او هیچ خوراکی آماده نمی کنیم، چشمه هایش را مصادره، آب جاری رودهایش را پشت سد زندانی، کوه هایش را بنام معدن زخم و گیاهانش را به آتش می کشیم، این تغذیه کوهستان از ماست.

نظرات 1 + ارسال نظر
کوه نامه شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 15:55

درود
لینک وبلاگ شما همزمان با ایمیل قبلی شما در بخش به روز رسانی ها فعال شده است.

بادرود بیکران بر شما
ممنونم و صبح چک کردم و متوجه این لطف شما شدم و منتظر بودم در اولین فرصت تشکر کنم که علی الحساب در این کامنت مراتب تقدیر خود را اعلام می دارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.